Tänään oli Tatun jäkisreenit ylivieskassa, ja koska mun piti jäädä sinne odottamaan reenien ajaksi, otin Nopan ja Adan mukaan. Ajoin Justuksen nurmikolle ja reenattiin siinä :)

Alkuun otin taas Adan autosta ja pissatin, sen jälkeen leikittiin patukalla ja höpöttelin viritys sanaa "jobba". Jiri toimi kuvaajana yritän liittää kuvia mukaan jos onnistun ne puhelimelta jotenkin koneelle siirtelemään..

Ensin tehtiin Sivua, ihan vaan vaadin kontaktia paikallaa, naksautin ja vapautus taaksepäin ja sitten makupala, hiljaa mielessä yritin laskea aikaa, että palkkaus tulis aina tyyliin vaikka 2 sekunnin päästä, 5sekunnin, 3sekunnin, 8sekunnin jne..

WP_20140528_015-normal.jpg

Askeleita tehtiin myös, niin vasemmalle, kuin oikeallekkin, sekä myös eteenpäin, yhtä, kahta ja yhtä askelta, ja sitten vapautus taas taaksepäin ja palkka :)

WP_20140528_012-normal.jpg

WP_20140528_011-normal.jpg

Kylläpä tuo mun olemaus on vähän "hassun" oloinen :D

WP_20140528_018-normal.jpgWP_20140528_017-normal.jpg

Luoksetuloa tein kahteen otteeseen, ekalla kerralla jätin istumaan ja tein kaikki niinkuin kokeen omaisesti alkuun, mutta vapautin patukkalle mun vasemmalle puolelle taakse ja sitte hetki leikittiin patukalla. Toisen kerran tein ihan niin että tuli sivulle asti, koemainen vapautus ja sitten vasta taskusta palkka :)

WP_20140528_018-normal.jpg

Ada luoksetulossa yläkuvassa.

Liikkeestä maahan tehtiin nyt sitte sillä DOWN käskyllä millähän mä sen oon opettanutki hissinä menmään, olin vaan unohtanu että mullahan tosiaan käskyt on erit!! Ihmekkään ku on menny maahan istumisen kautta ku oon maa käskyllä koittanut!!

Lopuksi tehtiin tunnari ihan niin että piilotin oman vain ruohikkoon ja Ada kävi sen sieltä löytämässä, käyttää hyvin nenää ja melko tarkkaa työtä teki:) Toisella kertaa laitoin viisi kapulaa oma oli niistä keskellä, laitoin myös makupalat siihen eteen..mikä ei kyllä nyt ainakaan ollu hyvä idea, Ada jäi nyt nuhkuttaan vaan ympäsriinsä niitä herkkuja! Aikani ku kattelin ja eikä "oma" kehotuksenkaan jälkeen siirtynyt kapuloille, käskin pois, ja laitoin hetkeksi istumaan, siirtelin kapulat hieman kauemmas edellisestä paikasta ja käytin "omaa" vielä kädessä hetken ennen kuin laitoin sen site toiseksi vasemmalta puolen laskettuna. Nyt sitten hokasi Adakin että "Ai niin sä näitä kapuloita halusit mun haistavan".. Omakin löytyi otti suuhun ja naksautin , puotti siihen ja sai tulla hakemaan multa palkkaa, autolla oli odottamassa loppupalkka kipossa.

WP_20140528_026-normal.jpg

Jälkeenpäin ajateltuna tunnari oli ehkä liian vaikea uuteen paikkaa, näin pitkän tauon jälkeen, en nyt muista milloin on sitä tehnyt viimeksi.. Meinasin eka että tehdään ruutu , että ois mukavaa muuta tekemistä kuin ALOn liikkeet, mutta mun merkithän on Outilla, niin se jäi siksi pois suunnitelmasta :)